Sprød pris

Sprød Pris er lig med gode tilbud

Sprød pris konceptet er skabt for at øge kundestrømmen til din butik. God pris er det overordnede budskab.

Opmærksomheden skal kunne fanges online såvel som på plakater og spots i butikken. Budskabet skal opfordre til her- og nu salg. I kan selv skrue op og ned for, hvor meget I vil bruge konceptet, men priserne skal instinktivt og effektivt sige ”tilbud”.

Krav til SPRØD PRIS konceptet:

  • Sprød pris produkterne kombineret med gode priser vil trække kunder ind i butikken.
  • Det er vores anbefaling, at der kun er 2 sprød pris produkter i butikken ad gangen. Skift dem gerne fra uge til uge eller dag til dag, så der skabes aktivitet og fornyelse i din butik. Kædekontoret supporterer med digital fokus og annoncering, hvis du er multikerne medlem.
  • Spørg din kædekonsulent hvilke produkter der passer og hører ind under Sprød pris konceptet. Der er en lang række produkter både indenfor brød og kage.
  • Alle plakater er lavet, så de ligger klar på Mesterens og er lavet så de er simple og lette at afkode.
  • Det er dig der selv sætter prisen, men alle priser skal være skarpe.
  • Plakaterne skiller sig ud fra de øvrige KB plakater, så de skaber en stop-op effekt.

Vil du vide mere?

Ring eller skriv til os. Vores konsulenter er altid klar til en uforpligtende snak om dine muligheder for at blive medlem af KonditorBager-kæden.

Søren Mikkelsen

DriftsKonsulent

Jylland & Bornholm

Martin Husted

DriftsKonsulent

Sjælland & Fyn

Log ind

Menu

Din kurv

Der er ingen varer i din kurv